zondag 5 februari 2012

Ik ben jarig geweestt ! :)

Jeejj ik ben jarig geweest! Ik had er echt de hele week al zooooo'n zin in! Ik was super benieuwd naar mijn cadeautjes & dan zag ik eindelijk al mijn familie weer &&&& einnndelijk weer een jaartje ouder! Heel veel mensen vinden het erg als ze weer ouder worden, maar ik niet.. Integendeel. Ik ben 12 geworden. Mijn verjaardag was superrrrr gezellig en ik heb vette leuke cadeautjes gekregenn! :) Ik ga niet alles opnoemen hoorr,,.. dat word misschien een beetje veel!
Ik heb van mijn ouders een BlackBerry Tablet gekregen!!! (verwendddd) Echt gaaaaaaff.
Van een vriendinnetje heb ik een KONIJN gekregen!!! SUUUPPERRR! Die wou ik al zooo lang & hij heet Pluis haha!
Voor de rest heb ik 5 armbanden gekregen, Lipsmackers (er komt een review over LipSmackers aan! Jeej mijn eerste revieww!), Oorbellen, Waardebonnen voor H&M, Etos & Kitsch&zo, Deo, Bodylotion, Showergel & heeel veel geld! Ik ben nu echt rijkk & dat komt goed uit want ik kan morgen mijn bankpas ophalennn!!! :) Maar iniedergevall,, mijn verjaardag was echt top!

Ik ga trouwens echt vaker & meer bloggen want ik doe het niet echt heel erg regelmatig..

Tot de volgende keer!
xoxoxo Floooooorrr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten