vrijdag 20 januari 2012

Wat ik in de winter draag.

Heyy Iedereen,

Vandaag vertel ik jullie wat ik in de winter het liefst draag. Ik hou echt heel erg van de winter! Kerst, Sinterklaas, Mijn verjaardag, Schaatsen. Gewoon lekker met een kop warme chocolademelk voor de openhaard zitten. Het is natuurlijk echt super jammer dat we er dit jaar geen sneeuw bij hebben!

Ik koop mijn kleding vaak bij de H&M, Pieces, Lady sting en de Joy. Mijn lievelings winkel is de American Appereal maar die ligt nogal ver weg.. Ik heb dit jaar hele leuke winterkleding bij die winkels ingeslagen.

Ik ben zelf echt dol op Shorts, dus die draag ik heel vaak en in elk seizoen. In de winter draag ik ze dan graag met een dikke panty of maillot. Ik hou ook heel erg van grote truien, ik heb ze in verschillende soorten, maten en kleuren! Vandaag heb ik een Gebreide trui van de H&M aan met strepen en een donkerblauwe spijker legging. Dat is ook iets waar ik gek op ben: Treggings! Iedereen noemt ze anders haha! Die heb ik heel veel van de Pieces. Voor de rest draag ik graag mijn Uggs en mijn Yellow Cabs.




Ik wil ook heel graag weten wat jullie het liefst dragen in de winter dus reageer! of mail naar: FlooorzBlog@hotmail.com

Tot de volgende keer en Lots of Lovee!

Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten