zondag 5 februari 2012

REVIEWW Lip Smackersss (ll')

Hey Allemaal!

Vandaag mijn eerste review. Ik wou het graag hebben over de Lip Smackers!
De Lip Smackers zijn in Amerika super beroemd. Het zijn eigenlijk lippen balsems, er zit een piepklein beetje kleur aan (die zie je niet goed als je het opdoet.) en een geurtje! Dat geurtje is (meestal) superr lekker! Zo zien lip smackers er uit:

Ik ga ze even van links naar rechts bij langs:

KIWI: (lichtgroen)
Ik vind deze echt zoooo lekker! Echt mijn favoriet. Hij is lekker fris en een beetje zoet achtig.. Ik houuu van deze!

WATERMELOEN: (donkergroen)
Deze is niet echt dat je denkt; OMGGGG die is lekkkkaaahh... Hij is zegmaar wel lekker fris en het ruikt gewoon echt precies naar watermeloen. Niet mijn favo maar wel lekker!

TROPICAL PUNCH: (donkerroze)
Deze is echt N I E T lekker! Dit is de enige die ik niet lekker vind! Ik word echt misselijk van deze geur.. Echt als een zure ananas ofzo..

MANGO: (oranje)
DEZE IS LEKKKERR, hij is echt super lekker! een van mijn favooo'zz

AARDBEI: (rood)
Deze ruikt naar bubblicious en hij is best wel zoet, maar hij is echt lekker!

VANNILIA: (creme)
Deze vind ik ook SUUUUPPERR lekkeerr! Het is echt zo'n geurkaars geurtje. heel lekkerr

WILD RASPBERRY: (paars)
Ik hou wel van dit geurtje, hij is lekker om naar te ruikenn.

COTTON CANDY: (lichtroze)
Deze is heel zoet en niet zo sterk, echt lekker! Hij ruikt echt naar snoep!

Lip Smackers heb je in nog veel meer smaakjes maar deze heb ik. Ik heb ze voor mijn verjaardag gekregen maar ik heb ze wel zelf gekocht haha! Ik heb ze bij de V&D weg. Binnenkort als ik weer ga shoppen ga ik zeker nog meer halen want je hebt ze ook nog in de smaken: Cola, Fanta, Skittels, M&M, Sprite, Chocola, Appel, Coockie, Strawberry creme, Mixed Berry & Nog veel meer!

Als ik jullie was zou ik ze zeker een keer uitproberen!
Xoxox looveee
Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten