donderdag 19 januari 2012

2012 ! Fris het nieuwe jaar in. & mini shoplog

Hey iedereen! Ja ik weet het , Ik kom er wel een beetje laat mee... Maar ik wens jullie allemaal nog een gelukkig nieuwjaar, daar kan het nooit te laat voor zijn toch ? Ik hoop echt heel erg dat 2012 een mooi jaar word. Natuurlijk word het wel een beetje een gek jaar, al die rare voorspellingen dat de wereld vergaat... Ik weet niet zo goed of ik dat nou wel zou moeten geloven. Als het echt zo was dan zou ik nu direct heel heel heel erg veel leuke dingen gaan doen en stoppen met school. Haha!

Dit jaar word natuurlijk voor ons meiden ook weer een shopjaar. (net zoals al die jaren ervoor) Dus ik zal eerst even een mini shoplog houden. Jaja iedereen, ik heb al weer heel wat geshopt. :)
Gister (woensdag) ben ik even gaan shoppen met vrienden in een dorp vlakbij waar aardig wat winkeltjes zijn. Eerst zijn we bij de Bakker Bart thee gaan drinken met donuts. Smullleennnn! Ik heb toen eerst bij de Etos 4 producten gekocht: Dove Body Cream. Een grote pot met lekkere zachte creme voor op je lichaam. Hij was volgensmij 7 euro... Dove BodyMilk. Een tube met body milk die ik al wou en nog niet had. Ook 7 euro volgensmij.. Elk 2e dove product was gratis dus 2 producten voor 7,- euroflappers. Labello Classic Care. Gewoon een witte labello voor droge lippen. €1,50. Labello Fruit Shake. (als ik het goed hebb...) Die was €2,-. Toen heb ik nog bij de HEMA Massage olie gekocht voor €3,75. Hij ruikt echt heerlijk! Ik heb ook nog bij de OP=OP Shop een nail art pennetje gekocht in het wit voor maar €2,-. En voor de rest nog wat valentijns kaartjes bij de Bruna voor mijn vriendinnen.

Dit was even mijn mini shoplog en een update (noem je dat zo ?) voor het nieuwe jaar!
Tot de volgende keer!

xoxo Floooooorr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten